פרסום פוסטים ב- GOOGLE MY BUSINESS (גוגל מיי ביזנס)

"גוגל לעסק שלי" הוא כלי מאוד שימושי ואפילו הכרחי במקרים מסוימים, בעזרתו כל בעל עסק יכול להציג בעבור הגולשים שמחפשים אותו במנוע החיפוש של גוגל את כתובתו המלאה עם הוראות הגעה, שעות הפתיחה (במידה ויש), פרטי יצירת קשר, תמונות, פרטים אודות העסק, ביקורות ועוד.

אין ספק שכל חיפוש באינטרנט שמציג את הפרטים המלאים על בית העסק תורם לאמינות ולמקצועיות של העסק, ומעבר לכך מגדיל את הקשר האישי בין הלקוחות לבין בית העסק.

בחודשים האחרונים גוגל מאפשרת להעלות גם פוסטים בנוסף למידע הקיים, את הפוסטים תצטרכו לערוך באופן ידני ואולי זה מפתיע אבל לא הרבה עושים שימוש באופציה הזאת, הגודל של הפוסט והמיקום שלו ממש מעניקים עבורכם שטח נוסף לפרסום בגוגל שמאוד מומלץ לנצל, נותנים לכם – לא תקחו? תוספת של תמונה לפוסט תמשוך את תשומת ליבם של הגולשים ומכאן הכל תלוי בכם ובתוכן.

איך זה נראה בדסקטופ?

הפוסט בולט מאוד, והחשיפה אליו תהיה גבוהה מאוד בעבור מי שמחפש אתכם, זה גם מאוד יקל על הגולשים כי במקום שגולש יצטרך לחפש את המבצע הכי רלוונטי שלכם, או מאמר חדש שעלה באתר הוא יקבל את זה בשנייה שיחפש אתכם.

 

איך זה נראה במובייל?

אני חייב לציין שהאופן שבו הפוסט מוצג עבור גולשי המובייל הוא אפילו טוב עוד יותר מהדסקטופ, הפוסט ממש בולט כך שאי אפשר להתעלם ממנו, פרסום של מבצע חדש או מאמר יגדיל מאוד את החשיפה לכל מי שמחפש אתכם.

מה תוכלו לפרסם שם?

התשובה לכך מאוד תלויה בבית העסק, תוכלו לפרסם שם כתבות או מאמרים בעלי ערך אינפורמטיבי כמו שאנחנו עשינו, תוכלו לפרסם מבצע חדש בעבור הגולשים שלכם שיכול להניב לכם המרות, מוצרים חדשים שאתם משיקים, אפילו הצעת ערך או יתרון על מתחרים זה משהו שאפשר להציג בפוסט ועשוי לעזור לכם במטרות השונות שלכם, שימו לב שיש אפשרות ללחצנים שונים כמו "להזמנה", "להרשמה", "קנו עכשיו", "לקבלת הצעה" – הוסיפו את הלחצן הרלוונטי לפרסום שלכם.

איך אני יוצר את הפוסטים?

יצירת הפוסט ממש פשוטה, כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחשבון "גוגל-העסק שלי" וכפי שאתם רואים מצד ימין מופיעה הלשונית "פוסטים" לחיצה עלייה תוביל אתכם ישירות ליצירת פוסט חדש.

 

שימו לב שגם אם תיצרו פוסט חדש זה לא מוחק את הפוסטים הקודמים, כך תוכלו ליצור רצף של פוסטים שונים שיכללו רשימת מאמרים או מספר מבצעים, בהחלט שימושי ואפקטיבי, גוגל מסירה את המודעה לאחר שבוע מיום פרסומה, אולם אם תבחרו באופציה של "הגדרת פוסט כאירוע" המודעה תוסר ביום הסיום שאותו תגדירו בעצמכם.

 

פרסום מבצע לתאריך מסוים:

שימו לב שיש אופציה לפרסם מבצע לתאריכים מסוימים, כאן למשל הוספנו קישור לדף נחיתה עם מבצע חדש שהיה רלוונטי לאותם תאריכים בלבד, בשביל לעשות את זה אתם צריכים ללחוץ על הלחצן "הגדרת הפוסט כאירוע" ברגע שתלחצו עליו תפתח אפשרות לציין תאריך התחלה ותאריך סיום כולל שעות, כפי שכבר רשמתי גוגל תסיר את המודעה לאחר סיום התאריך הנקוב בפוסט.

 

 

נתונים על הפוסט:

לחיצה על כפתור העין תציג בפניכם את כמות הצפיות וכמות ההקלקות על הפוסט, כך כמובן תוכלו לדעת עד כמה הפוסט שלכם מוצלח, מבצעים בעלי ערך בוודאי יזכו לכמות הקלקות גבוהה יותר ואני מניח שהאפשרות הזאת תלך ותשתכלל בעתיד כך שתוכלו להוציא פרטים נוספים, אולי על זהות המקליקים, או פרטים נוספים שיעזרו לכם.

רישום למערכת:

אם עדיין אין לכם חשבון במערכת "גוגל לעסק שלי" אז הפתיחה של חשבון חדש היא קלה ופשוטה

רוצים להישאר מעודכנים בכל החידושים מעולם השיווק הדיגיטלי? לקבל מאמרים חדשים בנושאים שונים ומבצעים אטרקטיביים? הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו ואנחנו נדאג לכל היתר.

מאמרים נוספים